Tuesday, April 14, 2015

Τα συγκινητικά λόγια της κόρης του Τερζή και η φωτογραφία που έκαναν το διαδίκτυο να... λυγίσει (PHOTO)

Τα συγκινητικά λόγια της κόρης του Τερζή και η φωτογραφία που έκαναν το διαδίκτυο να... λυγίσει (PHOTO)
Η κόρη του Πασχάλη Τερζή, Γιάννα ευχήθηκε με το δικό της ξεχωριστό τρόπο, Χρόνια Πολλά
στον πατέρα της.

για την ονομαστική του εορτή, στέλνοντας παράλληλα το μήνυμά στα όσα γράφονται για την υγεία του.

Με μια φωτό να τον αγκαλιάζει και να τον φιλάει, έγραψε χαρακτηριστικά στη σελίδα της στο Facebook.

«Χρόνια Πολλά για το γλυκό όνομά σου πρίγκιπα των ονείρων μου, αστέρι του ουρανού μου, τραγούδι της ψυχής μου, φωνή του κόσμου ολόκληρου! Τυχερή κι ευλογημένη που σ' έχω δίπλα μου, το μεγαλύτερο δώρο που μου δόθηκε ποτέ! Όσο για τους συκοφάντες και γρουσούζηδες εκεί έξω... Κανείς δε ξέρει τί λέμε γι αυτούς στη μυστική γλώσσα μας έτσι κι αλλιώς»

loading...